MEDIA Mundus — Πρόσκληση υποβολής προτάσεων 2013

Σκοποί του προγράμματος είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ευρωπαϊκού οπτικοακουστικού τομέα, η παροχή στην Ευρώπη της δυνατότητας να διαδραματίσει αποτελεσματικότερα τον πολιτιστικό και πολιτικό ρόλο της στον κόσμο, καθώς και η αύξηση των επιλογών των καταναλωτών και της πολιτιστικής πολυμορφίας. Το πρόγραμμα θα επιδιώξει τη βελτίωση της πρόσβασης στις αγορές τρίτων χωρών και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και μακροχρόνιων σχέσεων εργασίας.

Το πρόγραμμα MEDIA Mundus υποστηρίζει σχέδια συνεργασίας μεταξύ ευρωπαίων επαγγελματιών και επαγγελ­ματιών από τρίτες χώρες προς αμοιβαίο όφελος του ευρωπαϊκού οπτικοακουστικού τομέα και του αντίστοιχου τομέα τρίτων χωρών.

Οι δράσεις που περιγράφονται είναι:
— Δράση 1 — Υποστήριξη για κατάρτιση: η δράση αυτή αποσκοπεί στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των ευρωπαίων επαγγελματιών και των επαγγελματιών τρίτων χωρών.
— Η επιλογή 1 υποστηρίζει τη συμπερίληψη φοιτητών/επαγγελματιών και εκπαιδευτικών από τρίτες χώρες σε κύκλους αρχικής και συνεχούς κατάρτισης που υποστηρίζει το πρόγραμμα MEDIA 2007
— Η επιλογή 2 υποστηρίζει τη δημιουργία ενός κύκλου συνεχούς κατάρτισης ειδικά για το MEDIA Mundus
— Δράση 2 — Υποστήριξη για πρόσβαση στην αγορά: η δράση αυτή υποστηρίζει σχέδια έργων για την προώθηση της πρόσβασης στις διεθνείς αγορές οπτικοακουστικών έργων. Τα σχέδια αυτά έργων αφορούν τις φάσεις ανάπτυξης και/ή προπαραγωγής (για παράδειγμα αγορές διεθνών συμπαραγωγών) και δραστηριότητες επόμενου σταδίου (εκδηλώσεις για τη διευκόλυνση των διεθνών πωλήσεων των έργων).
— Δράση 3 — Υποστήριξη για διανομή και κυκλοφορία: η δράση αυτή αποσκοπεί στην ενθάρρυνση της διανομής, της προώθησης, της προβολής και της μετάδοσης ευρωπαϊκών έργων σε αγορές τρίτων χωρών και οπτικοακουστικών έργων από τρίτες χώρες στην Ευρώπη υπό τις βέλτιστες συνθήκες.
— Δράση 4 — Οριζόντιες δραστηριότητες: η δράση αυτή αποσκοπεί να υποστηρίξει σχέδια έργων οριζόντιου χαρακτήρα, δηλαδή σχέδια που αφορούν περισσότερες προτεραιότητες του προγράμματος αυτού, π.χ. κατάρτιση σε συνδυασμό με εκδηλώσεις αναζήτησης εταίρων συμπαραγωγής (pitching).

Οι αιτήσεις πρέπει να αποσταλούν το αργότερο έως τις 28 Σεπτεμβρίου 2012 στη διεύθυνση:
Ms Aviva SILVER
European Commission
Directorate-General for Education and Culture
Directorate D — Culture and media
Unit D3 — MEDIA programme and media literacy
Office MADO 18/68
1049 Bruxelles/Brussel
BELGIQUE/BELGIË

Aναλυτικότερα:
http://eur-lex.europa.eu

Χρηματοδότηση Φορέων: 
Χρηματοδότηση Δραστηριοτήτων: 
Καταληκτική Ημερομηνία: 
Παρασκευή, 28 Σεπτέμβριος, 2012

Τεχνική υποστήριξη: dastasupport@teipat.gr

Βασισμένο στο Drupal